Informatie

Klachtenregeling

informatie overzicht

Bent u niet (helemaal) tevreden? Blijf er niet mee rondlopen!

Vertel ons wat u dwarszit
Het is belangrijk dat u vertrouwen kunt hebben in de kwaliteit van onze zorg en dat u zich prettig en veilig voelt in ons centrum. Daarom doen we er alles aan om goede zorg te verlenen en u en uw partner goed te begeleiden.
Zit u toch met vragen? Met twijfels? Bent u ergens ontevreden over? Vertel het ons dan. Liefst zo snel mogelijk, maar óók als u er al een tijdje mee rondloopt. Dan praten we er samen over en proberen we er snel iets aan te doen.

We maken graag een afspraak voor een gesprek
Als u een klacht heeft kunt u dit aan de manager van ons centrum kenbaar maken.

Hulp nodig bij het melden van uw klacht?
Vindt u het prettig als iemand u helpt om de klacht in te dienen? Uw verwijzer (verloskundige) kan u daarbij ondersteunen.
Vindt u het lastig om zelf het contact aan te gaan of komt u er samen niet uit? Neem dan contact op met de onafhankelijke klachtenfunctionaris van het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ). De klachtenfunctionaris is deskundig en helpt u graag verder met ondersteuning en advies. Ook kan de klachtenfunctionaris zo nodig bemiddelen bij het vinden van een oplossing.

De klachtenfunctionaris is van maandag tot en met vrijdag (van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) telefonisch te bereiken op het nummer 088 - 024 51 23. U kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.

DIRECT EEN KLACHT INDIENEN
Wilt u direct een klacht indienen? Dan kunt u dit het best doen via het online klachtenformulier. Eventueel kan dit ook per post. Stuur uw klacht naar: CBKZ, t.a.v. Klachtenfunctionaris KNOV, Antwoordnummer 570, 4200 WB Gorinchem.